Nettikenkä.fi

Toimitusehdot Nettikenkä

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.5.2021 alkaen. 

Verkkokauppa

Nettikenkä.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna payments ja Paytrail, joiden kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm)/ Paytrail ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Nettikenkä.fi yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

asiakaspalvelu@nettikenka.fi

Toimitustavat ja -kulut Suomeen

Toimituskulut ovat 4,90 /lähetys 1-5 kg. Yli 5 kg toimituskulut 9,90. Lähetykset toimitamme Matkahuollon Lähellä-pakettina postinumeron perusteella lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen.

Voit valita toimitusvaihtoehdoksi myös Matkahuollon Kotipaketin, joka jaetaan sinulle kotiovelle saakka. Hinta on 9,90 euroa/toimitus max 5 kg paketti. Jako tapahtuu klo 8-16 välisenä aikana. Jos et ole vastaanottamassa lähetystä niin lähetys toimitetaan lähimpään Matkahuoltoon. Kotipakettina tilattujen kenkien palautus ei ole ilmainen mikäli palautat kaikki tilaamasi tuotteet. Veloitamme palautuskuluja tässä tilanteessa 9,90. 

Toimitusaika Suomeen

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen on 1-3 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot Suomeen

Kun palautat meille tuotteita, toimi seuraavasti:

- Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus käyttämättömille tuotteille. Peruutusaika lasketaan seuraavasti: tuotteiden noutopäivä+14 vrk mukaanlukien viikonloput, arkipyhät jne.

- Lähellä-pakettina tilattujen tuotteiden 1-3 parin palautus on ilmainen, 4 parin tai useamman palautuskulu on 9,90 euroa.

- Kotipakettina toimitettujen tuotteiden palautus on ilmainen mikäli pidät yhden tai useamman parin tilauksesta. Jos palautat kaikki tuotteet tai 4 paria tai useamman, on palautusmaksu on 9,90.

- pakkaa tuote aina takaisin alkuperäiseen myyntipakkaukseen sekä alkuperäiseen tai vähintään vastaavaan erilliseen lähetyspakkaukseen. Älä lähetä tuotetta takaisin ilman erillistä lähetyspakkausta koska myyntipakkaus vaurioituu. ÄLÄ TEIPPAA ALKUPERÄISTÄ KENKÄLAATIKKOA. Palauta kaikki palautettavat tuotteet kerralla, jos palautat esim. yksi pari kerrallaan, perimme ylimääräisistä palautuksista 9,90 palautuskuluja.

- ilmoita palautuksestasi sähköpostitse asiakaspalvelu@nettikenka.fi, jotta tiedämme odottaa palautustasi. 

- pakkaa aina pakettiin mukaan täytetty palautuskaavakkeemme ja sulje pakkaus huolella

- Matkahuollon Lähellä-Paketit: Palauta lähetys mihin tahansa Matkahuollon terminaaliin/toimipisteeseen(esim useimmissa K-Marketeissa ja R-kioskeissa on noutopiste). Kirjoita lähetuspussin päälle: Matkahuollon asiakaspalautustunnus 9529311. Huom. Palautus ei onnistu pakettiautomaatista meistä riippumattomista syistä.

Tarkemmat ohjeet:

Huomioithan, että palautettavat tuotteet tulee olla aina alkuperäisissä myyntipakkauksissa. Mikäli tuotteet eivät ole lähetyspussissa, emme vastaanota palautusta.

Tuotepalautuksen saavuttua tarkistamme tuotteet ja käsittelemme palautuksesi toivomallasi tavalla. Mikäli meillä on jotain kysyttävää tai tuote ei ole uutta vastaavassa palautuskunnossa tai sitä on käytetty, otamme Sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.

- Palautettavan tuotteen tulee olla täysin uutta vastaava, käyttämätön ja muuttumaton sekä pakattu täysin alkuperäiseen pakettiin alkuperäisillä pakkaustäytteillä. Tuotetta voi sovittaa ja kokeilla, mutta ei missään tapauksessa ottaa käyttöön. Hyvitämme halutessasi maksamasi kauppasumman täysimääräisenä takaisin tilillesi tai maksukortillesi. Mikäli maksat tilauksesi laskulla, hyvitämme palautuksesta laskun pois osittain tai kokonaan.

- Jos palautat tuotteen ilman alkuperäistä pakkausta tai pakkauksen sisältö ei ole täydellinen ja uutta vastaava, emme vastaanota palautusta. MIKÄLI TUOTETTA ON KÄYTETTY ULKONA TAI KENGÄT OVAT LIKAANTUNEET MUUTOIN, OVAT LEMMIKKIEN KARVOISSA YMS. ON ARVON ALENEMA 100% EMMEKÄ HYVITÄ TUOTETTA. TUOTE PALAUTETAAN ASIAKKAALLE ASIAKKAAN KUSTANNUKSELLA. Kenkiä saa sovittaa sisällä, mutta ei ottaa käyttöön esim. työpaikalla. SOVITATHAN KENKIÄ AINA PUHTAALLA ALUSTALLA! Tarvittaessa palautamme tuotteen takaisin lähettäjälle ja veloitamme palautus- sekä toimituskuluina vähintään 15 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia.

- Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Kokonaan noutamatta jätetyistä tuotteista veloitamme lähetys- sekä palautuskuluina vähintään 15 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia. 

Tuotteiden vaihto

Toivomme tilaamasi tuotteen sopivan jalkaasi ja käyttöösi. Palautusehdot täyttävän sopimattoman tuotteen palauttamainen on ilmainen(1-3 paria) jos tilasit Lähellä-paketin. 4 parin tai useamman palautuskulu 9,90. Jos tilasit Kotipaketin, palautus on ilmainen mikäli pidät yhden tai useamman parin. Jos palautat kaikki tuotteet tai 4 paria/useamman Kotijakelutilauksesta, on palautuskulu 9,90.  Matkahuollon paketit voi palauttaa Matkahuollon palvelupisteisiin(useimpiin K-Marketteihin ja R-Kioskeihin), josta lähetys on noudettu sekä mihin tahansa Matkahuollon toimipaikkaan. 

Mikäli haluat vaihtaa saamasi tuotteen, ilmoita siitä meille sähköpostilla asiakaspalvelu@nettikenka.fi ja palauta tuotteet normaalisti.

Voit vaihtaa tuotetta niin usein kuin haluat. Ensimmäisen vaihtokerran palautus- ja lähetyskulut maksamme me. Jos palautat jo kerran vaihdetun tuotteen, perimme palautuskuluja 9,90.

Toistuvat palautukset

Mikäli asiakas toistuvasti palauttaa tilaamiaan tuotteita, otamme asiakkaaseen yhteyttä sähköpostilla. Mikäli katsotaan, että asiakas palauttaa liian usein, voidaan asiakkaalta pyytää suostumus siihen, että palautustapauksissa todelliset toimituskulut molempiin suuntiin jää asiakkaan maksettavaksi. Asiakas voi edelleen palauttaa saamallaan palautustunnuksella, mutta kuluja ei hyvitetä ja palautusmaksu (sama kuin toimituskulu) lisätään laskulle tuotteiden hyvityksen jälkeen.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos tuote on laatuseurannastamme huolimatta vioittunut tai väärä, ilmoita virheestä välittömästi asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@nettikenka.fi. Kerro myös kuinka toivot meidän menettelevän virheen korjaamisessa. Luonnollisesti vaihdamme tai korjaamme viallisen tuotteen, mutta halutessasi saat myös rahasi takaisin. Mikäli haluat hyvityksenä rahasi takaisin, kirjoita tilinumerosi palautuskaavakkeeseen. 

Palautustunnus

Jos tarvitset käyttöösi Matkahuollon palautustunnuksemme, se on 9529311. Palautusosoitteemme on Nettikenkä.fi, Teollisuustie 14A, 96320 ROVANIEMI.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen. 

DELIVERY TO Sweden and Denmark

Our goal is to deliver your order within 1-6 working days, counting from the day you received the order confirmation by e-mail. Delivery time can vary depending on the size of the order and circumstances NETTIKENKA.FI cannot affect, such as delays due to our delivery company. Orders are delivered by PostNord to their service points. Please fill in the shipping address carefully.

We deliver all products at once. Unfortunately, we cannot process partial deliveries. When your order has arrived at the pick-up point PostNord will send you a notification by e-mail or a text message.

The name of the recipient or the delivery address cannot be changed after the order has been placed.

Q&A

How much does the delivery cost?

We offer free shipping on orders over 100€. For orders under 100€, the shipping fee is 9,90€.

How fast do you deliver?

Our estimated delivery time is 2-8 working days.

How can I track my order?

You will receive a confirmation of delivery with a tracking number for your parcel by e-mail.

You can track the parcel by copying the tracking code and pasting it here:

Postnord: https://www.postnord.se/en

Can someone else pick up my order?

Yes, if that person has a power of attorney. Please contact the delivery courier for further information.

Returns

If you wish to return your items to NETTIKENKA.FI, you can return products to us within 14 days counting from the day you received your order.

If you return the item(s) within 14 days of receiving them, we will issue a refund via the same payment method you chose while placing the order. We do not accept returns sent to us after the 14 days have passed. If you try to make a return after that we, unfortunately, cannot process your return.

Please note that the items returned shall not be used and they need to be in sellable condition. Please pack and protect the products you want to return carefully in the original packaging.

Unfortunately, we do not offer free returns for international customers so the cost of the return is the customer’s responsibility. Whilst your return parcel is in transit, it is your responsibility. We recommend that you return the parcel to us using a tracked or signed for service, to ensure we receive the parcel here safely. Please keep hold of your receipt as proof of postage.

Terms of return:

• The returned product needs to be unused and as good as new. If there are any signs of use, the return will not be accepted.

• When you try the shoes on, be careful that the shoes are clean after. If you have tried on the shoes, please remove any possible hair and animal hair from the shoes. If the returned product has hair or dust on them, the return will not be accepted.

• The product shall not be damaged. Pack the product carefully for shipping. Please do not tape the shoebox. We charge a 5 € fee for taped shoeboxes.

If the return does not fill the terms above or if you return the products after the 14 days have passed, we cannot accept the return. If you return the products against these terms, we will send the products back to you and charge a 25 € fee that will cover the delivery and handling costs.

We will retain the products returned against the return terms for 60 days if we cannot contact the customer.
In dispute cases, we apply the policies of consumer protection law.

How to make a return

1. Fill in the return form that was sent with the order and place the form in one of the original shoeboxes you will return back to us. If you do not send the return form with the return parcel, we cannot process the return.

2. Protect the shoebox(es) carefully with the original packaging material.

3. If you have chosen an invoice as the payment method it is important that you will pause the invoice by logging in at www.klarna.com or by contacting Klarna’s customer service.

4. The return will be processed within 14 days counting from the day we have received the return parcel.

OBS!If you have received a faulty product, please contact our customer service as soon as possible at asiakaspalvelu@nettikanka.fi to get further instructions. At first hand, a faulty product will be replaced by a new product. If we cannot provide a new similar product, the order can be canceled with a full refund.


Send the return parcel with a delivery courier of your choice to us at the following address:

NETTIKENKA.FI

Aurora Enterprises Oy

Teollisuustie 14 A

96320 ROVANIEMI

Finland

Exchange

We do not offer an automatic exchange process. You can return products back to us within 14 days counting from the day you received your order. Pack and return the products according to the return instructions and register the return. Thereafter you can place a new order at heydudeshoes.fi and pay it according to normal procedures.

Ostoskorisi on tyhjä