Toimitusehdot Nettikenkä
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.5.2021 alkaen.
Verkkokauppa
Nettikenkä.fi
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna payments ja Paytrail, joiden kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm)/ Paytrail ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Nettikenkä.fi yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
asiakaspalvelu@nettikenka.fi
Toimitustavat ja -kulut Suomeen
Toimituskulut ovat
5,90 /1-2 paria
7,90 /3 paria
9,90 / 4 paria
15,00 / 5 paria
20,00 / 6 paria
25,00 / 7 paria ja suuremmat paketit. Lähetykset toimitamme Matkahuollon Lähellä-pakettina postinumeron perusteella lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen.
Voit valita toimitusvaihtoehdoksi myös Matkahuollon Kotipaketin, joka jaetaan sinulle kotiovelle saakka. Hinta on 15 euroa/2 pr, 20 euroa/3 pr, 25 euroa/4 pr ja 30 euroa/5 pr. Jako tapahtuu klo 8-16 välisenä aikana. Jos et ole vastaanottamassa lähetystä niin lähetys toimitetaan lähimpään Matkahuoltoon. Kotitoimitusten palautuskulu ei ole ilmainen vaan se on samansuuruinen kuin on lähetyksen postikulu.
Toimitusaika Suomeen
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen on 1-3 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot Suomeen
Kun palautat meille tuotteita, toimi seuraavasti:
- Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus käyttämättömille tuotteille. Peruutusaika lasketaan seuraavasti: tuotteiden noutopäivä+14 vrk mukaanlukien viikonloput, arkipyhät jne.
- Lähellä-pakettina tilattujen tuotteiden 1-2 parin palautus on ilmainen, 3 parin palautus 7,90, 4 parin palautuskulu on 9,90 euroa, 5-6 parin palautuskulu on 15,- sekä 7 parin ja sitä suuremman parin palautuskulu on 30 euroa.
- Kotipakettina toimitettujen tuotteiden palautus ei ole ilmainen. Palautuskulu on saman suuruinen kuin lähetyksen postikulu.
- pakkaa tuote aina takaisin alkuperäiseen myyntipakkaukseen sekä
alkuperäiseen tai vähintään vastaavaan erilliseen lähetyspakkaukseen.
Älä lähetä tuotetta takaisin ilman erillistä lähetyspakkausta koska
myyntipakkaus vaurioituu. ÄLÄ TEIPPAA ALKUPERÄISTÄ KENKÄLAATIKKOA. Palauta kaikki palautettavat tuotteet kerralla, jos palautat esim. yksi pari kerrallaan, perimme ylimääräisistä palautuksista 15 euroa palautuskuluja.
- pakkaa aina pakettiin mukaan täytetty palautuskaavakkeemme ja sulje pakkaus huolella
- Matkahuollon Lähellä-Paketit: Palauta lähetys mihin tahansa Matkahuollon terminaaliin/toimipisteeseen(esim useimmissa K-Marketeissa ja R-kioskeissa on noutopiste). Kirjoita lähetuspussin päälle: Matkahuollon asiakaspalautustunnus 9529311.
Huom. Jos palautat automaattiin, pitää sinun ensin rekisteröityä matkahuolto.fi sivustolla josta saat yksilöllisen palautuskoodin tai voit soittaa meille 050-4000117 (9.00-15.00 ma-pe) ja saat meiltä palautuskoodin automaattiin.
Tarkemmat ohjeet:
Huomioithan, että palautettavat tuotteet tulee olla aina alkuperäisissä myyntipakkauksissa. Mikäli tuotteet eivät ole lähetyspussissa, emme vastaanota palautusta.
Tuotepalautuksen saavuttua tarkistamme tuotteet ja käsittelemme
palautuksesi toivomallasi tavalla. Mikäli meillä on jotain kysyttävää
tai tuote ei ole uutta vastaavassa palautuskunnossa tai sitä on
käytetty, otamme Sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.
- Palautettavan tuotteen tulee olla täysin uutta vastaava, käyttämätön ja muuttumaton sekä pakattu täysin alkuperäiseen pakettiin alkuperäisillä pakkaustäytteillä. Tuotetta voi sovittaa ja kokeilla, mutta ei missään tapauksessa ottaa käyttöön. Hyvitämme halutessasi maksamasi kauppasumman täysimääräisenä takaisin tilillesi tai maksukortillesi. Mikäli maksat tilauksesi laskulla, hyvitämme palautuksesta laskun pois osittain tai kokonaan.
- Jos palautat tuotteen ilman alkuperäistä pakkausta tai pakkauksen sisältö ei ole täydellinen ja uutta vastaava, emme vastaanota palautusta. MIKÄLI TUOTETTA ON KÄYTETTY ULKONA TAI KENGÄT OVAT LIKAANTUNEET MUUTOIN, OVAT LEMMIKKIEN KARVOISSA YMS. ON ARVON ALENEMA 100% EMMEKÄ HYVITÄ TUOTETTA. TUOTE PALAUTETAAN ASIAKKAALLE ASIAKKAAN KUSTANNUKSELLA. Kenkiä saa sovittaa sisällä, mutta ei ottaa käyttöön esim. työpaikalla. SOVITATHAN KENKIÄ AINA PUHTAALLA ALUSTALLA! Tarvittaessa palautamme tuotteen takaisin lähettäjälle ja veloitamme palautus- sekä toimituskuluina vähintään 20 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia. Säilytämme noutamattomia kenkiä varastollamme 3 kk, jonka jälkeen lahjoitamme ne hyväntekeväisyyteen tai viemme kaatopaikalle.
- Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Kokonaan noutamatta
jätetyistä tuotteista veloitamme lähetys- sekä palautuskuluina
vähintään 20 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä
palautuskustannuksia.
- Vastaanotamme vain sellaiset palautukset jotka toimitetaan varastolle asti. Emme nouda palautuksia noutopisteistä.
Tuotteiden vaihto
Toivomme tilaamasi tuotteen sopivan jalkaasi ja käyttöösi.
Mikäli haluat vaihtaa saamasi tuotteen, palauta tuotteet normaalisti ja liitä kenkien mukaan täytetty palautuslomake johon olet merkinnyt haluamasi vaihtotuotteen. Palautuslomake löytyy kuitin kääntöpuolelta joka tuli kenkien mukana.
Voit vaihtaa tuotetta niin usein kuin haluat. Ensimmäisen
vaihtokerran palautus- ja lähetyskulut maksamme me. Jos palautat jo kerran vaihdetun tuotteen, perimme palautuskuluja 10,-.
Toistuvat palautukset
Mikäli asiakas toistuvasti palauttaa tilaamiaan tuotteita, voimme ilmoittaa hänelle sähköpostilla mahdollisista muutoksista toimitusehtoihin.
Tuotevirheen korjaaminen
Jos tuote on laatuseurannastamme huolimatta vioittunut tai väärä, ilmoita virheestä välittömästi asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@nettikenka.fi. Kerro myös kuinka toivot meidän menettelevän virheen korjaamisessa. Luonnollisesti vaihdamme tai korjaamme viallisen tuotteen, mutta halutessasi saat myös rahasi takaisin.
Palautustunnus
Jos tarvitset käyttöösi Matkahuollon palautustunnuksemme, se on 9529311. Palautusosoitteemme on Nettikenkä.fi, Teollisuustie 14A, 96320 ROVANIEMI.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen.
DELIVERY TO Sweden and Denmark
Our goal is to deliver your order within 1-6 working days, counting from the day you received the order confirmation by e-mail. Delivery time can vary depending on the size of the order and circumstances NETTIKENKA.FI cannot affect, such as delays due to our delivery company. Orders are delivered by PostNord to their service points. Please fill in the shipping address carefully.
We deliver all products at once. Unfortunately, we cannot process partial deliveries. When your order has arrived at the pick-up point PostNord will send you a notification by e-mail or a text message.
The name of the recipient or the delivery address cannot be changed after the order has been placed.
Q&A
How much does the delivery cost?
Delivery is 9,90 euros.
How fast do you deliver?
Our estimated delivery time is 2-8 working days.
How can I track my order?
You will receive a confirmation of delivery with a tracking number for your parcel by e-mail.
You can track the parcel by copying the tracking code and pasting it here:
Postnord: https://www.postnord.se/en
Can someone else pick up my order?
Yes, if that person has a power of attorney. Please contact the delivery courier for further information.
Returns
If you wish to return your items to NETTIKENKA.FI, you can return products to us within 14 days counting from the day you received your order.
If you return the item(s) within 14 days of receiving them, we will issue a refund via the same payment method you chose while placing the order. We do not accept returns sent to us after the 14 days have passed. If you try to make a return after that we, unfortunately, cannot process your return.
Please note that the items returned shall not be used and they need to be in sellable condition. Please pack and protect the products you want to return carefully in the original packaging.
Unfortunately, we do not offer free returns for international customers so the cost of the return is the customer’s responsibility. Whilst your return parcel is in transit, it is your responsibility. We recommend that you return the parcel to us using a tracked or signed for service, to ensure we receive the parcel here safely. Please keep hold of your receipt as proof of postage.
Terms of return:
• The returned product needs to be unused and as good as new. If there are any signs of use, the return will not be accepted.
• When you try the shoes on, be careful that the shoes are clean after. If you have tried on the shoes, please remove any possible hair and animal hair from the shoes. If the returned product has hair or dust on them, the return will not be accepted.
• The product shall not be damaged. Pack the product carefully for shipping. Please do not tape the shoebox. We charge a 5 € fee for taped shoeboxes.
If the return does not fill the terms above or if you return the products after the 14 days have passed, we cannot accept the return. If you return the products against these terms, we will send the products back to you and charge a 25 € fee that will cover the delivery and handling costs.
We will retain the products returned against the return terms for 60 days if we cannot contact the customer.
In dispute cases, we apply the policies of consumer protection law.
How to make a return
1. Fill in the return form that was sent with the order and place the form in one of the original shoeboxes you will return back to us. If you do not send the return form with the return parcel, we cannot process the return.
2. Protect the shoebox(es) carefully with the original packaging material.
3. If you have chosen an invoice as the payment method it is important that you will pause the invoice by logging in at www.klarna.com or by contacting Klarna’s customer service.
4. The return will be processed within 14 days counting from the day we have received the return parcel.
OBS!If you have received a faulty product, please contact our customer service as soon as possible at asiakaspalvelu@nettikanka.fi to get further instructions. At first hand, a faulty product will be replaced by a new product. If we cannot provide a new similar product, the order can be canceled with a full refund.
Send the return parcel with a delivery courier of your choice to us at the following address:
NETTIKENKA.FI
Aurora Enterprises Oy
Teollisuustie 14 A
96320 ROVANIEMI
Finland
Exchange
We do not offer an automatic exchange process. You can return products back to us within 14 days counting from the day you received your order. Pack and return the products according to the return instructions and register the return. Thereafter you can place a new order at heydudeshoes.fi and pay it according to normal procedures.