Nettikenkä.fi

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.8.2017 alkaen.

Verkkokauppa

Nettikenkä.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Nettikenkä.fi yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

asiakaspalvelu@nettikenka.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen on 1-3 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Kun palautat meille tuotteita, toimi seuraavasti:

- pakkaa tuote aina takaisin alkuperäiseen myyntipakkaukseen sekä alkuperäiseen tai vähintään vastaavaan erilliseen lähetyspakkaukseen. Älä lähetä tuotetta takaisin ilman erillistä lähetyspakkausta koska myyntipakkaus vaurioituu

- ilmoita palautuksestasi sähköpostitse asiakaspalvelu@nettikenka.fi, jotta tiedämme odottaa palautustasi. 

- pakkaa aina pakettiin mukaan täytetty palautuskaavakkeemme ja sulje pakkaus huolella

- Matkahuollon Lähellä-Paketit: Palauta lähetys mihin tahansa K-Markettiin/Matkahuollon terminaaliin/toimipisteeseen. Säilytä paketin päällä alkuperäinen rahtikirja ja lisää Matkahuollon asiakaspalautustunnus 9529311

Tarkemmat ohjeet:

Huomioithan, että palautettavat tuotteet tulee olla aina alkuperäisissä myyntipakkauksissa, tuotenumeroiden tulee vastata palautettavaa tuotetta ja tuote pysyy täydellisessä myyntikunnossa ja vastaa uutta. Älä sekoita paketteja pakatessasi, vaan palauta tuotteet niille kuuluvissa tuotepakkauksissa, aivan kuten mekin lähetimme tuotteet Sinulle. Laatikossa olevan tuotekohtaisen numeron tulee olla sama kuin tuotteessa. Mikäli tuotteet eivät ole lähetyspussissa, emme vastaanota palautusta.

Tuotepalautuksen saavuttua tarkistamme tuotteet ja käsittelemme palautuksesi toivomallasi tavalla. Mikäli meillä on jotain kysyttävää tai tuote ei ole uutta vastaavassa palautuskunnossa tai sitä on käytetty, otamme Sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.

Kaikilla Nettikenkä.fi -tuotteilla on 14 vuorokauden veloitukseton palautusoikeus kun toimit näiden ohjeiden mukaisesti.

- Palautettavan tuotteen tulee olla täysin uutta vastaava, käyttämätön ja muuttumaton sekä pakattu täysin alkuperäiseen pakettiin alkuperäisillä pakkaustäytteillä. Tuotetta voi sovittaa ja kokeilla, mutta ei missään tapauksessa ottaa käyttöön. Hyvitämme halutessasi maksamasi kauppasumman täysimääräisenä takaisin tilillesi tai maksukortillesi. Mikäli maksat tilauksesi laskulla, hyvitämme palautuksesta laskun pois osittain tai kokonaan.

- Jos palautat tuotteen ilman alkuperäistä pakkausta tai pakkauksen sisältö ei ole täydellinen ja uutta vastaava, emme vastaanota palautusta. Uutta vastaamattoman tuotteen palautamme takaisin lähettäjälle ja veloitamme palautus- sekä toimituskuluina vähintään 15 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia.

- Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Kokonaan noutamatta jätetyistä tuotteista veloitamme lähetys- sekä palautuskuluina vähintään 15 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia. 

-Jos tilauksen lopullinen summa jää alle 70 euroa palautusten jälkeen, niin lisäämme lopulliseen summaan lähetyskuluja 3,90. Yli 70 euron tilauksiin ei tule lisäkuluja.

Tuotteiden vaihto

Toivomme tilaamasi tuotteen sopivan jalkaasi ja käyttöösi. Palautusehdot täyttävän sopimattoman tuotteen palauttamainen on ilmaista käyttäen samaa toimitustapaa jolla tilasit lähetyksen. Matkahuollon Lähellä-paketin voi palauttaa kauppaan, josta lähetys on noudettu sekä mihin tahansa Matkahuollon toimipaikkaan. 

Mikäli haluat vaihtaa saamasi tuotteen, ilmoita siitä meille sähköpostilla asiakaspalvelu@nettikenka.fi ja palauta tuotteet normaalisti.

Voit vaihtaa tuotetta niin usein kuin haluat. Ensimmäisen vaihtokerran palautus- ja lähetyskulut maksamme me ja seuraavat vaihtokerrat maksat itse pakettia lähettäessäsi. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotenimikkeen kokonaan eri tuotteeseen, tilaus käsitellään uutena tilauksena. 

Tuotevirheen korjaaminen

Jos tuote on laatuseurannastamme huolimatta vioittunut tai väärä, ilmoita virheestä välittömästi asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@nettikenka.fi. Kerro myös kuinka toivot meidän menettelevän virheen korjaamisessa. Luonnollisesti vaihdamme tai korjaamme viallisen tuotteen, mutta halutessasi saat myös rahasi takaisin. Mikäli haluat hyvityksenä rahasi takaisin, kirjoita tilinumerosi palautuskaavakkeeseen. 

Palautustunnus

Jos tarvitset käyttöösi Matkahuollon palautustunnuksemme, se on 9529311. Palautusosoitteemme on Nettikenkä.fi, Sipolantie 3, 96100 ROVANIEMI.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen. 

Ostoskorisi on tyhjä